مزایا خرید زمین در فومن | نکات حقوقی قولنامه ای + 4 دستاورد

16 آذر 1401
0 دیدگاه
قولنامه زمین برای سرمایه گذاری با رعایت تمامی اصول سرمایه گذاری 44658416312.0

خرید زمین در شهر فومن دارای مزایای زیادی بوده و به نوعی یک سرمایه‌ گذاری بلندمدت محسوب می‌ شود که در آن، افراد می‌ توانند برای خود و نسل‌ های آینده یک میراث گران‌ بها بر جای بگذارد. میراثی که علاوه‌ بر داشتن زمین، می‌ توان به‌ عنوان یک  منبع درآمد در نظر گرفته شود. به‌ طور مثال، اگر،یک زمین در شهری مانند فومن که دارای جاذبه‌ های فوق‌العاده برای گردشگری و مسافرت هست خریداری شود، شهری که در دل دامنه‌ ی سرسبز کوه‌ های البرز قرار گرفته و تمام آن‌چه که باید در آن سرزمین وجود دارد، به نوعی یک معدن طلا محسوب می‌ شود که دارای ارزش فوق‌العاده می‌ باشد.

با خرید زمین در شهر فومن می‌توان به فعالیت‌‌های اقتصادی در زمینه ساخت‌ و ساز پرداخت. این زمین می‌ تواند در مناطق مختلف فومن از روستاها تا منطقه‌ ی شهری این خطه انتخاب شود. تمام بخش‌ های شهر فومن دارای زمین‌های با ارزش هستند، زمین‌ هایی که علاوه‌ بر ساخت‌ و ساز می‌ توان جهت کشاورزی، برنج‌ کاری و چای‌ کاری آن‌ها را خرید و از آن برای بیش‌از چندین قرن استفاده کرد.

زمین های کشاورزی در فومن :

مهم ترین فیلدهای سرمایه گذاری و خرید زمین در فومن در راستای کشاورزی، برنج کاری و چای است.

زمین مسکونی در بافت با محوطه سازی بکر در فومن 534153463415321
زمین مسکونی با محوطه سازی بکر و سرسبز در مرکز شهر فومن

مزایا خرید زمین در فومن

خرید زمین در فومن می‌تواند بهترین روش سرمایه‌گذاری باشد به دلایل زیر:

  1. ارزش زمین: فومن یک منطقه گردشگری محبوب در استان گیلان است و ارزش زمین‌ها در این منطقه به دلیل تقاضای بالا برای خرید و ساخت ویلای تفریحی افزایش می‌یابد. به دلیل زیبایی طبیعت، موقعیت جغرافیایی مناسب و جاذبه‌های گردشگری فومن، قیمت زمین‌ها در فومن به طور معمول در طول زمان افزایش می‌یابد.
  2. سودآوری: خرید زمین در فومن می‌تواند موجب سودآوری قابل توجه شود. در صورتی که با درستی انتخاب و تحقیق کافی در خرید زمین در فومن به کار بپردازید، ممکن است در آینده ارزش زمین شما افزایش یابد و شما قادر خواهید بود از این سرمایه‌گذاری سود ببرید.
  3. امکانات و تسهیلات: با خرید زمین در فومن، شما می‌توانید طبقه‌بندی، طراحی و ساخت یک ویلا را به دلخواه خود انجام دهید. در این صورت، شما قادر خواهید بود امکانات و تسهیلات دلخواه خود را در ویلا خود داشته باشید، که می‌تواند راحتی و لذت بیشتری را به شما و سایر افرادی که در این ویلا اقامت می‌کنند، ارائه دهد.
  4. اجاره و درآمدزایی: اگر شما به تفریح و استفاده شخصی از ویلا خود علاقه‌مند نیستید، می‌توانید آن را به عنوان یک ملک اجاره‌ای به دیگران اجاره دهید. فومن به دلیل طبیعت زیبا و جاذبه‌های گردشگری خود، یک مقصد گردشگری محبوب است و اجاره ویلا در فومن می‌تواند درآمدزایی قابل توجهی را برای شما فراهم کند.

4 مزیت خرید زمین در فومن:

  1. ارزش زمین
  2. سودآوری
  3. امکانات و تسهیلات
  4. اجاره و درآمدزایی
زمین کشاورزی و باغی در بافت با خاک حاصلخیز 5416354133616023210
زمین باغی پوشیده از درختان سبز و چمن های نوازش شده در باد

8 نکته مهم قولنامه خرید زمین در فومن

قولنامه خرید زمین در فومن یک اسناد حقوقی است که باید در زمان خرید زمین در نظر گرفته شود. در زیر برخی از نکات مهم در قولنامه خرید زمین در فومن را بررسی می‌کنم:

  1. شناسایی طرفین: در قولنامه باید نام و شناسه‌های طرفین، به عنوان خریدار و فروشنده، ذکر شود. همچنین اطلاعات تماس طرفین نیز باید در قولنامه مشخص باشد.
  2. توضیحات ملک: قولنامه باید شامل توضیحات دقیقی درباره زمین مورد خرید باشد، از جمله موقعیت، مساحت، مرزها، تفاصیلی از امکانات و ویژگی‌های زمین و هر گونه محدودیت یا نکته ویژه دیگری که قابل توجه است.
  3. قیمت و شرایط پرداخت: در قولنامه باید قیمت خرید زمین و شرایط پرداخت مشخص شوند. این شامل مبلغ کل خرید، تاریخ پرداخت و روش پرداخت (نقدی یا اقساط) می‌شود.
  4. محدودیت‌ها و شرایط خاص: اگر در خرید زمین خاصی شرایط خاص یا محدودیت‌هایی وجود دارد، مانند محدودیت‌های ساخت و ساز یا استفاده، آنها باید در قولنامه ذکر شوند. مثلاً اگر زمین تحت پروژه‌های ساخت و ساز مشخصی قرار دارد، این موضوع باید به صورت صریح در قولنامه ذکر شود.
  5. تاریخ تحویل و انتقال مالکیت: قولنامه باید تاریخ تحویل زمین و انتقال مالکیت را مشخص کند. این شامل زمانی است که طرفین توافق می‌کنند که زمین به خریدار منتقل شود و خریدار مالک زمین شود.
  6. شرایط انتقال وجه: اگر پرداخت به صورت اقساط انجام می‌شود، شرایط انتقال وجه باید در قولنامه تعیین شود. مشخص شود که در صورت عدم پرداخت به موقع، چه تدابیر حقوقی یا مالی در قبال تاخیر در پرداخت اقساط اتخاذ خواهد شد.
  7. تضمینات: اگر تضمیناتی نظیر گارانتی وجود دارد، باید در قولنامه ذکر شوند. این ممکن است شامل گارانتی عدم وجود بدهی‌ها یا نقص عیب‌دار در زمین باشد.
  8. شرایط قرارداد و انصراف: قولنامه باید شرایط مربوط به قرارداد و انصراف طرفین را مشخص کند. این شامل مواردی مانند شرایط لغو قرارداد، تعویض یا انتقال قرارداد و هزینه‌های مربوط به انصراف می‌شود.

نکات حقوقی مهم برای نوشتن قولنامه خرید زمین در فومن:

  • شناسایی طرفین
  • توضیحات ملک
  • قیمت و شرایط پرداخت
  • محدودیت‌ها و شرایط خاص
  • تاریخ تحویل و انتقال مالکیت
  • شرایط انتقال وجه
  • تضمینات
  • شرایط قرارداد و انصراف
قولنامه زمین برای سرمایه گذاری با رعایت تمامی اصول سرمایه گذاری 44658416312.0
نوشتن قولنامه اصولی با تایید بهترین مشاوراملاک در فومن

 

ارسال دیدگاه