سرمایه گذاری در لنگرود | 3 دستاورد مهم + نکات خرید ملک

10 بهمن 1401
0 دیدگاه
دستاورد مهم سرمایه گذاری در لنگرود ر56446844642

هنگامی که مردم برای گذراندن تعطیلات و یک گردشگری مناسب درون کشور به مقاصد جدید، باغات میوه، کوهستان های سبز و دریاهای زیبا فکر می کنند، شمال کشور و شهر زیبای لنگرود انتخاب آن ها قرار می گیرد. این مورد برای به وجود آمدن یک سرمایه گذاری در لنگرود موقعیت مناسبی قلمداد می شود، سرمایه گذاری که پیامدهای بسیار مناسبی برای افراد و بخش های مختلف دارد. به طور مثال می توان به ایجاد اشتغال برای افراد محلی و کسب اعتبار برای منطقه جهت مناسب بودن بستر کافی برای رشد و بهبود کیفیت زندگی است.

3 مزیت سرمایه گذاری در لنگرود

1 . پتانسیل لنگرود برای سرمایه گذاری

از دیرباز مردم مکان هایی را برای سفر انتخاب می کردند که بتوانند برای مدت زمانی محدودی در کنار دریا و یا در محدوده سرسبز جنگل به استراحت بپردازند. لنگرود به دلیل داشتن همزمان جنگل و دریا، شهری با موقعیت خاص و استراتژیک جهت افزایش مسافر در طول سال محسوب می شود. وجود همین دو جاذبه طبیعی با ارزش در این منطقه که بستر ساز جاذبه های دیگر مانند، رودخانه طویل، چشمه ها و آبشارهای خروشان، کوه های پوشیده از برف ساحل زیبا و در نهایت یک آب و هوای بسیار دل انگیز شده، پتانسیل لنگرود برای سرمایه گذاری را افزایش داده است.

با توجه به آن که سرمایه گذاری باید بر اساس نیاز سنجی یک منطقه انجام شود و بر اساس بررسی های مختلف برای یک شهر توریستی خرید ویلا در لنگرود از نیازهای اضطراری این منطقه است. خرید زمین های مناسب در موقعیت های مختلف و ایجاد ساخت و ساز در آن می تواند پیامدهای مطلوبی به همراه داشته باشد. زمین های اطراف دریا و زمین های اطراف جنگل برای سرمایه گذاری در لنگرود جهت ساخت ویلاهای لوکس و لاکچری مورد توجه است.  به علاوه زمین های منطقه شهری برای ساخت آپارتمان های بزرگ با امکانات فوق العاده می تواند استفاده تمام و کمال از پتانسیل این شهر جهت بهره بردای و توسعه اقتصادی باشد.

ویلا فلت تازه ساخت در لنگرود 3125648546531
ویلا فلت تازه ساخت در لنگرود

2 . منفعت سرمایه گذاری برای افراد مختلف

توریست تنها صنعتی است که در آن کالا و خدمات در محل به صورت همزمان تولید و مصرف می شود. از این رو مردم بومی از سرمایه گذاری در لنگرود منتفع می شوند. علاوه بر این خرید یک قطعه زمین در کنار ساحل و ساختن یک ویلا بر اساس جدید ترین استانداردها و بر طبق یک طراحی منحصربه فرد می تواند بستر ثروتمند شدن هر فرد سرمایه گذار از هر جای کشور را فراهم نماید.

به دلیل استقبال زیاد مسافران و دیدن سالانه از این شهر رویایی قطعا متقاضی برای این قبیل ویلاها بسیار زیاد است به گونه ای که گروهی از مسافران حاضرند برای یک شب ماندن و بهره بردن از امکانات ویلا ها در لنگرود مبالغ هنگفتی را بپردازند. همانطور که در ابتدای مطلب عنوان شد فعالیت های مربوط به تجارت و سرمایه گذاری در زمینه گردشگری فرصتی عالی برای مردم بومی لنگرود فراهم می کند تا به صورت مستقیم در اشتغال، نظیر عرضه محصولات و خدمات مانند کلیه تولیدات دستی از خوراکی تا بافتنی و خدمات مربوط به رستوران و غیره مشارکت داشته باشند. بنابراین با سرمایه گذاری در لنگرود هم افراد محلی هم مسافران و هم سرمایه گذاران می توانند به یک منفعت شخصی دست پیدا کرده و باعث یک جهش در جهت حرکت کشور به سمت توسعه گردند.

خرید ویلا متراژ بالا با محوطه سازی بکر 2154485645612152
خرید ویلا متراژ بالا با محوطه سازی بکر

3 . سرمایه گذاری هدفمند راهی برای حفاظت از محیط زیست لنگرود

لنگرود دارای دارایی های با ارزش و میراث فرهنگی غنی نظیر ساحل زیبا، پارک جنگلی، گونه های زیستی و جانوری متنوع درون جنگل، مرداب روستاهای تاریخی است که به دلائل مختلف همواره در معرض خطر قرار دارند. هنگامی که سرمایه گذاری در بخش توریسم این منطقه هدفمند و در راستای منافع کلی انجام گیرد می تواند به محافظت از این دارایی های طبیعی رقم بخورد که به فرهنگ سازی در این زمینه نیاز است.

مزایا سرمایه گذاری در لنگرود : 

  • پتانسیل بالای سرمایه گذاری لنگرود
  • منفعت سرمایه گذاری برای افراد مختلف
  • سرمایه گذاری هدفمند راهی برای حفاظت از محیط زیست لنگرود
ویلا دوبلکس با باغچه کوچک 541545646584864
ویلا دوبلکس قیمت مناسب در لنگرود

نکات مهم سرمایه گذاری در لنگرود

  • انتخاب ملک با خطر ریسک پایین
  • بررسی منطقه برای آینده ملک خریداری شده
  • بررسی قیمت های مختلف در منطقه
  • عدم انتخاب ملک در نقاط اشباع شده
  • انتخاب زمان مناسب خرید
  • بررسی سند ملک
  • بررسی کاربری زمین موردنظر
  • توجه به سال ساخت، قدمت و استحکام
  • فاصله تا مرکز شهر و امکانات شهری

 

زمین با کاربری مسکونی در لنگرود 351486566455
زمین متراژ بالا با کاربری مسکونی در لنگرود

 

ارسال دیدگاه