هنگام سفر به رشت از این جاذبه های خیره کننده بندر انزلی دیدن کنید!

28 آذر 1401
0 دیدگاه
بندر انزلی 846546552315

علی رغم طبیعت زیبای بندر انزلی، پرندگان رنگارنگی که بر روی آب دریای خزر این منطقه پرواز می کنند، تصاویری هیجان انگیز خلق می کنند، پرندگانی که زیبایی های زیادی داشته و رنگ های مختلفی دارند، برخی از آن ها بومی این ساحل هستند و برخی دیگر به عنوان پرندگان مهاجر بوده که در فصل های مشخص سال به ساحل بندر انزلی مهاجرت می کنند. کشتی های بزرگی که در بندر پهلو گرفته اند، گاهی هدف بازدید مسافران قرار می گیرند و به نوعی به حرکت درآمدن آن ها و صدای بوق کشتی ها برای آن ها جذابیت خاصی دارد. به غیر از این موارد می توان به آثار و بناهای تاریخی برجای مانده از دوران گذشته و سلسله های حاکم بر ایران اشاره کرد. اثاری که خود یک کتاب تاریخ محسوب می شوند.

 بندر انزلی 89748545055

جاذبه های خیره کننده بندر انزلی

مرداب بندر انزلی، بهشت این منطقه است، به خصوص در فصلی که کل مرداب پوشیده از گل های زیبای نیلوفری می شود. قایق سواری در این مرداب می تواند برای همه مسافران در هر رده سنی هیجان انگیز و خاص باشد. اما آنچه که همواره سرلوحه تمام جاذبه های تفریحی و توریستی بندرانزلی به حساب می آید، ساحل زیبای این منطقه است، مکانی که در آن آرامش واقعی را می توان با تمام وجود احساس کرد و به یک لذت منحصربه فرد دست پیدا کرد.

ابرهای زیبا درون آسمان ساحل بکر بندر انزلی همواره در حال رقص هستند و به نوعی می توان همیشه یک تکه ابر را در این آسمان زیبا مشاهده نمود. رنگ آبی آسمان بندر انزلی، آبی جذابی است که بی نظیر است. گاهی با نگاهی به آسمان ساحل بندر انزلی می توانید کل رنگ های یک جعبه رنگ ۲۴ تایی را ملاحظه کنید. همه این موارد در کنار هم به همراه وزش نسیم خنک و نم نم های باران می تواند یک فضای احساسی را رقم بزند، به گونه ای که در مدت ماندن در ساحل سراسر وجود شما مملو از آرامش وصف نشدنی شود. آرامشی که هرساله در این نقطه می توانید آن را به دست آورید.

برخی از افراد که برای اولین بار به ساحل بکر بندر انزلی می آیند و تصمیم به دیدن سواحل این بخش می گیرند، در ابتدا صرفا دیدن دریا و سواحل صخره ای و ماسه ای مد نظر آن ها قرار دارد، اما همین که گام درون سواحل بندر انزلی می گذراند، متوجه می شوند که دیدنی های این ساحل خیلی بیشتر  می باشد و در کنار  دو جز ارزشمند دریا و ساحل، می توان طبیعت، هوای عالی، مرغان دریایی، تفریحات مختلف آبی، مناظر دیدنی، اسب سواری و دیگر موارد را نیز تجربه کنند.

 بندر انزلی 845132054

زمان مناسب سفر به سواحل انزلی

امکان سفر به بندر انزلی در همه زمان ها و در همه فصل ها وجود دارد، اما بر اساس شرایط مختلف، ما در فصل تابستان و بهار بیشترین میزان مسافر را به این بندر مشاهده می کنیم. دلیل نیز بهره بردن از سواحل و دریای خزر در طول دوره گرما و انجام دادن ورزش های مختلف، شنا و قایق سواری است. اگر در فصل پاییز به بندر انزلی سفر کنید، می توانید در کناره بهره بردن از اقلیم خوش این منطقه، رنگ زیبای درختان را نیز ملاحظه کنید.

سفر در فصل تابستان و بهار به انزلی می تواند امکاناتی بیشتری نسبت به فصل زمستان به شما دهد، با توجه به هوای متعادل در این موقع از سال، می توانید بدون هیچ گونه سرمای طاقت فرسایی، درون سواحل به تفریحات مختلف بپردازید و به طور کامل بهره خود را از ساحل بکر بندر انزلی ببرید. اگر چه ممکن است باران هایی وجود داشته باشد، اما این بارش ها نیز به صورت متناوب و کم بوده و مسافر به جای اذیت شدن لذت بیشتر می برد.

 

ارسال دیدگاه