بندرانزلی، شهری ساحلی و بکر که هنگام سفر حتما باید از آن دیدن نمایید

12 دی 1401
0 دیدگاه
بندرانزلی 515478674650

اگر باران دوست دارید و دلتان می خواهد در شهری باشید که پیوسته باران باریده و اسمانش همواره پر از برف باشد، باید بندرانزلی مقصد سفر شما قرار بگیرد. این شهر زیبا، ساحلی بکر دارد که  دریای خزر به آن زینت داده است. این ساحل دارای ویژگی های منحصربه فردی می باشد که همین ویژگی ها گاهی این بخش ساحل را نسبت به بخش های دیگر برتری می دهد. به طور مثال، پیاده روی در این ساحل می تواند طولانی باشد و یک مسافت طولانی را رفته، بدون این که نیاز به برگشت وجود داشته باشد. در ادامه میخواهیم جاذبه های خیره کننده بندرانزلی را معرفی نماییم.

بندرانزلی 5165464120550

زیبایی های سفر به بندرانزلی

افرادی که علاقه مند هستند زیر باران در کنار دریا پیاده روی کنند این مورد در شهر بندر انزلی رقم خواهد خورد، به علاوه آلاچیق های مجهزی در این ساحل برای افرادی قرار دارد که دوست دادند بدون این که قطرات باران به آن ها برخورد کند در یک فضای باز به نظاره باران بنشینند.

بندرانزلی 56156846511

تالاب بندر انزلی

مگر می شود به بندر انزلی آمد و از تالاب منحصربه فرد آن دیدن نکرد، جایی که زادگاه گل های نیلوفری شمال است، جایی که تا چشم کار می کند، فقط برگ ها و شکوفه های صورتی نیلوفر را می توان به نظاره نشست، جایی که علاوه بر این زیبایی ها می توان با بلند کردن سر خود و نگاه کردن به آسمان دسته پرندگان مهاجری را دید که بر روی آب تالاب پرواز کرده  و بر روی سطح  تالاب می نشینند. پرندگانی که یا بومی این منطقه هستند و یا این که در فصل سال به علت تغذیه از علف زارهای این تالاب به سمت آن مهاجرت می کنند. شما می توانید درون تالاب بندر انزلی یک قایق سواری را تجربه کنید، عمق این تالاب به حدی است که فضا را برای قایق سواری هموار کرده است. و قایق های مختلفی در این قسمت قرار دارد و یا این که می توانید از افراد منطقه یک قایق کرایه کرده و با قایق رانی بپردازید.

بندرانزلی 25165461050

تاریخ و آثار باستانی بندر انزلی

براساس این که بندر انزلی، قدمتی طولانی دارد، شهری تاریخی به حساب می آبد، شهری که در آن  می توان آثار باستانی را مشاهده کرد و از دیدن آن ها بهره ها برد، البته افراد تاربخ دوست با مشاهده هر گونه بنای تاریخی از هرچه فکر ها و دغدغه های روزمره ای که دارند خالی می شوند و به صورت عمیق فکر خود را درگیر بنا و دوره از که این بنا به آن تعلق داشته می کنند.

 

ارسال دیدگاه